Sizifov pink

O.N.E. / Martina Nevistić

Autorica: Martina Nevistić
Koreografija: Martina Nevistić
Izvođači: (sizifi) Sara Barbieri, Petra Chelfi, Pavle Heidler, (MsPink) Martina Nevistić
Dizajnerica: Dora Đurkesac
Dramaturginja: Rona Žulj
Kostimografija: Martina Nevistić, Sara Barbieri
Snimatelj i dizajn svjetla: Luka Matić
Montaža: Miro Manojlović
Fotografija: Dora Đurkesac, Luka Matić
Glazba i dizajn zvuka: Luka Grubišić-Čabo
PR: Amela Pašalić
Organizacija: Martina Nevistić, Amela Pašalić
Produkcija: O.N.E.
Ko-produkcija: DOMINO/ Festival Perforacije

Kao polazišnu točku za novi multimedijalni projekt, autorica Martina Nevistić uzima mit o Sizifu. Sizifu, apsurdnom heroju, Sizifu kao simbolu upornosti i besmisla, Sizifu kojeg ipak na kraju treba zamisliti sretnim. Lik MsPink pojavljuje se kao netko, tj. nešto što simbolizira sustav i kȏd potrošačkog društva, konzumerizma, onoga što nam se kontinuirano nameće kao bitno, dok je u suštini nebitno i apsurdno. Ti apsurdi neprekidnog i kružnog kretanja uzimaju princip loop-a i tako loop postaje osnovni gradbeni blok videa. U videu se pojavljuju tri glavna izvođača, čije je kretanje ponovno obilježeno ponavljajućim sekvencama i međusobnim nalaženjem i razilaženjem. Sama video-projekcija razlomljena je u više dijelova, povezanih ali prostorno rascijepljenih. Prvi je dio sastavljen od tri kvadrata slike, koji tvore zajedničku cjelinu i kontinuitet. Drugi je dio niz od više zasebnih videa, tj. pojedinih kvadrata iz prvog dijela, koji funkcioniraju svaki sam za sebe, na posve drugoj lokaciji.

Sizif će tako propitivati apsurdnost kretanja koje ne pokreće (ne pokreće dalje i ne pokreće naprijed, nego se uvijek vraća na početak) kao i upornost ustrajanja koje uvijek iznova vodi na početnu točku, te volju da se ipak ponovno pokrene. Isto tako, na vizualnoj razini, propitivat će zakonitosti fragmenta u službi cjeline, kao i cjeline u službi fragmenta. Na razini gledatelja i u tradiciji radova O.N.E., Projekt Sizifov Pink ponovno će propitivati gledateljevu percepciju: razlomljeno, istovremeno percipiranje ponuđenih materijala koji će se tek gledateljevim trudom spojiti u cjelinu s novim značenjem.